Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.04.2010 14:13 - Срам ме е ...
Автор: lubimo Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1360 Коментари: 1 Гласове:
2



 

 image

            Срам ме е, че съм се родил в държава затвор и стената е в съзнанието ни!

            Срам ме е, че родителите ми са интелигентни!

            Срам ме е, че учителите ми бяха мъдри!

            Срам ме е, че искам да остана почтен!

            Срам ме е, че живея в най-красивата и богата страна!

            Срам ме е, че има толкова талантливи българи!

            Срам ме е, защото познавам историята на дедете си!

            Срам ме е, защото пенисонири и бременни се бият за хляб!

            Срам ме е, че младите напускат държавата, за да слугинстват!

            Срам ме е, че момичетата проституират, за да оцелеят!

            Срам ме е, че момчетата се пропиват, за да оцелеят!

            Срам ме е, че пенсионерите умират от глад и отчаяние!

            Срам ме е, че никой не се грижи за децата ни!

            Срам ме е, че политици и лекари са продажни!

            Срам ме е, че хората не се поздравяват!

            Срам ме е, че никой не работи това което може!

            Срам ме е, че всички лъжат поголовно за пари!

            Срам ме е, че не ценим наследството си!

            Срам ме е че нямаме бъдеще!

            Срам ме е 47 години, че никой не прави нищо, а само краде!

            Срам ме е, че не мога да събера и шепа хора за права кауза!

            Срам ме е, всеки път когато чужденци ме попитат, защо са такива българите!

            Защо не ценят природата си?

            Защо са толкова алчини?

Защо кадърните бягат в чужбина?

Срам ме е затова, че за да успееш трябва да си продажен и непочтен!

Срам ме е от това, че невярващи влизат в храма!

Срам ме е, че майка ми умря без диагтоза!

Срам ме е, че брат ми го убиха безнаказано насред София.

Срам ме всеки път, когато пристигна от чужбина!

Срам ме е, защото българите не помнят историята си!

Срам ме е, че не искат да знаят истинската си история!

Срам ме е, че нямаме непоругани паметници!

Срам  ме е, че българите нямат родова памет!

Срам ме е, че продаваме земята си!

Срам ме е, че изсичаме и палим горите си!

Срам ме е че земята пустее!

Срам ме е, че столетия политици рекетират народа ни!

Срам ме е, че не подпомагат изкуството и културата!

Срам ме е, че не помагат на бедните, старите и болните!

Срам ме е, че хората продават децата си и органите си, за да оцелеят!

Срам ме е, че няма нищо, от това което е рисувал Майстора!

Срам ме е, че не тачат героите си!

Срам ме е, че са забравили „Учителя”!

Срам ме е, че сроят некачествено и разрушават стойностното!

Срам ме е, че живеят примитивно!

Срам ме е, защото са егоистични!

Срам ме е, защото подражават на посредственността!

Срам ме е, че не можем да си изберем далновидни управляващи!

Срамам ме е от цената на труда!

Срам ме е от пътищата и архитектурата ни!

Срам ме е от творците ни!

Срам ме е от имиджа ни в чужбина!

Срам ме е от мърсотията!

От бюрокрацията и корупцията!

От алчността и илиюзиите ни!

Че живеем в съперничество и омраза!

Срам ме е, че има деца и няма на какво хубаво да ги науча за да бъдат себе си!

Срам ме е, че те ме учат как да оцелея!

Срам ме е, че скрити зад разни фалшиви служби – брат краде брат си!

Срам ме е, че законите са направени, за да насърчават нечовешкото!

Срам ме е, че умират способни хора в мизерия!

Срам ме е, че всичко хубаво се финансира единствено от собствения ми джоб!

Срам ме е от безумието, което завладява света!

Срам ме от войните и убийствата!

Срам ме от парите без покритие!

От богатството на лесните пари!

Срам ме е, че сме принудени да живеем непочтенно – да се мразим взаимоно!

Срам ме е, че образователната система лъже младите!

Че здравеопазването прави единствено пари!

Че благата на нацията се разпродават за жълти стотинки от малцина!

Срам ме е от поведението на политици и депутати, в публичното пространство!

Срам ме е от мизерията на военни и полицаи!

Срам ме е от лошите закони и правила!

Срам ме е от престъпниците и тяхната аругантност и недосегаемост!

Срам ме от гробищните ни паркове и корупцията в системата за отдаване на последна почит!

Срам ме е от българското лековерие!

Срам ме е, че всички българи ги е срам, но са забравили!

Срам ме е, че нищо не мога да променя!

Срам ме е, че не получавам подкрепа и не мога да обединя свестните и силни българи!

Срам ме е, че съм Българин!

Срам ме е, че живея в тази държава, в която мизерията е единствено в главите на хората!

Срам ме е, че във вода газим и жадни ходим!

Срам ме е, че съм безполезен!

Срам ме е, че не искам да крада и да живея в илюзии!

Срам ме е, че съм естет и мразя грозното!

Срам ме е, че искам да съм добър, а ме наричат глупак!

Срам ме е, защото майки убиват децата си от срам!

Бащи убиват децата си – от срам!

Срам ме е, че никой, който иска да бъде и да остане себе си, няма шанс!

Срам е от тези, които получават издръжка от децата си в чужбина и безгрижно ги харчат!

Срам ме е от тези, с които отъждествяват изкуството!

Срам ме е от самозваните шоу звезди!

Срам ме е от силиконовите жени!

Срам ме е от сомовлюбеността и надменноста на успелите!

Срам ме от мизерията на неуспелите!

Срам ме е, че изчезваме!

Срам ме е, че се превръщаме в луксозно гето на ЕС!

Срам ме е, че имаме най-красивата и бедстваща младеж!

Цял живот ме е срам от хората, които имаха срам и не можаха да се преборят с българското безсрамие!

            Срам ме е, че съм човек!

Срам ме е, че обичам хиляда пъти повече животните!

Срам ме е, че обичам почтенните, талантиливите,  усмихнатите, правещите блага, знаещите да живеят и обичат!

Срам ме е, че обичам!

Срам ме е, че ме обичат!

Срам ме е, че продължавам да вярвам!

Срам ме е, че продължавам да се надявам!

Срам ме е, че очаквам!

Срам ме е, всеки път когато вдишам!

Срам ме е, всеки път когато си задам въпроса ЗАЩО?

Срам ме е, всеки път когато намеря отговора!

Срам ме е,че съм богат!

Срам ме е, че съм талантлив!

Срам ме е, че съм беден!

Срам ме е, че съм умен и глупав едновременно!

Срам ме е от всички светии, от всички религии!

Срам ме е от всички системи, които не ни помагат да бъдем хора!

Срам ме е, че ме е срам!!!!

Знам, че всички ви е срам!

Знам, че всички ще умрем от срам!

Знам, че за да не ни е срам, трябва да направим нещо!

Знам, че ако не го направим, всички ще ги е срам от нас и нашия срам!

Ще се пръсна от срам!

Любимо


www.lubimo.com




Тагове:   МЕ,   държава,   мечти,   литература,   срам,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. despinida - Докато сме срамежливи,
01.04.2010 14:28
все ще ни щипят по дупето, закачливо :)
Надеждата ми е в гнева, той може и да промени нещо...ако все пак се разгневим, де.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lubimo
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 141556
Постинги: 51
Коментари: 29
Гласове: 53
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930